کارلو: هر چه جو آنفیلد خصمانه تر باشد، انگیزه رونالدو بیشتر می شود

کارلو: هر چه جو آنفیلد خصمانه تر باشد، انگیزه رونالدو بیشتر می شود

کارلو: هر چه جو آنفیلد خصمانه تر باشد، انگیزه رونالدو بیشتر می شود

 

کارلو آنجلوتی

کارلو آنجلوتی

 کارلو آنجلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به طور واضح از آنفیلد تمجید کرده اما هشدار داده است که یک فضای خصمانه برای کریستیانو رونالدو مشکلی نخواهد بود - بلکه کاملاً برعکس.

آنفیلد میزبان کریستیانو: "کریستیانو واقعاً همیشه باانگیزه است. اما اگر فضای خصمانه باشد، تنها باعث افزایش انگیزه او می شود. اما نه (می خندد)، او تنها به خاطر اینکه حریفمان لیورپول است و او در گذشته برای منچستر یونایتد بازی کرده، انگیزه اش بیشتر نخواهد شد."

یک هوادار لیورپول: "من از سال 1984 لیورپول را دنبال می کنم، وقتی که در آن زمان به همراه تیم رم در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل آنها بازی کردم و ما در پنالتی ها مغلوب شدیم. اینجا باشگاهی است که همیشه شما را به هیجان وا می دارد. "هرگز تنها قدم نخواهید زد" باور نکردنی است. هیچکس مثل هواداران لیورپول یک سرود را نمی خواند. فردا، قبل از بازی، من زودتر به زمین خواهم رفت چرا که می خواهم این سرود را از هواداران بشنوم. خیلی هیجان زده هستم، گاهی اوقات در اینترنت می گردم تا این آهنگ را پیدا کرده و گوش کنم و به دوستانم نیز توصیه می کنم. این چیزی واقعاً منحصر به فرد است. جدی."

فینال استانبول در سال 2005: "به یاد می آورم که در نیمه اول 3-0 پیروز شده بودیم و در پایان نیمه نخست 45,000 هوادار لیورپول آهنگ "هرگز تنها قدم نخواهی زد" را به مدت 10 دقیقه می سرودند. این واقعاً باور نکردنی بود. برای یک ایتالیایی، این شوکه کننده بود. در ایتالیا، اگر 3-0 عقب افتاده باشید، برای شما سرگرم کننده نخواهد بود، و سنگ پرتاب می کنید. این یکی از خاطراتی است که رد پایش در زندگی حرفه ای ام باقی خواهد ماند. فکر نمی کنم آ سرود نقشی اساسی در بازگشت لیورپول داشته باشد، اما کمک کرد."

دیدار مجدد: "من به فشار استانبول غلبه کردم، چرا که دو سال بعد در فینالی دیگر، لیورپول را شکست دادیم، بعد از آنچه که در سال 2005 رخ داد مطمئن بودم که این بار پیروز خواهیم شد، این سرنوشت بود."

رئال مادرید، رؤیایی که به حقیقت پیوست: "به یاد می آورم که در روز معارفه ام به عنوان سرمربی رئال مادرید تلاش می کردم تا خودم را از اشک ریختن کنترل کنم. می دانستم که اینجا بزرگترین باشگاه دنیا است، و از لحاظ حرفه ای افتخار بزرگی بود که مربی این تیم شوم."

ستایش از بیل: "گرث یکی از بهترین بازیکنانی است که هدایتش را به عهده داشته ام، او جزو 10 بازیکن برتر من می باشد. در اولین سال حضورش در رئال مادرید فصلی باور نکردنی پشت سر گذاشت. و برای یک بازیکن بریتانیایی آمدن به چنین محیطی آسان نیست، به خصوص که فشار زیادی از سوی قیمت بالای خود که باشگاه پرداخته بود، تحمل می کرد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 29 مهر 1393برچسب:, ] [ 22:13 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]